slappdag - igen

idag har jag inte orkat någonting, mår inte så bra. har legat på soffan hela dagen & bara känt mig allmänt äcklig. har legat på soffan sen nyår, bra start på året huh? -.- nä, vill bara göra nåt, ut och springa, träna sönder, träffa folk, vad som helst för jag börjar bli sjukt rastlös.. men mår man dåligt så mår man.

btw, ingen mening att jag ens gjorde en frågestund. det var folk som ville ha det, så jag fixade en, men fick typ 4 frågor så vad är det då för mening att ha en?
hoppas jag får nåt gjort imorgon, skulle egentligen spelat laserdome med vännerna men det blev inställt. syndsynd, alla som sett fram emot det så mycket, speciellt jag. skriver mer senare, puss!
pretty old pic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!