med andreaaa

har inte bloggat mycket idag pga att jag vart med Andrea lite här och där, haha. väldigt treeeevligt.
min dag blev rätt lyckad ändå, var riktigt engagerad i skolan bland annat, är stolt över mig själv!
nu sitter vi bara och chillar hemma hos mig!







Jag fick även en fråga av en Anonym om vilken linje/skola jag vill gå på.
och jag hade tänkt mig gå transport på antingen mimers eller bräcke, men är faktiskt mest inne på bräcke nu faktiskt för jag älskar att träffa nya människor och se nya många nya ansikten! på mimers går det inte så många och det är inte alls lika mycket resurser där. lite skillnad på 1 & 14 lastbilar liksom..
men sen har jag ju börjat fundera på massa andra grejer, bland annat barn och fritid med inriktining fritid & hälsa, eller typ betéendevetenskap? men jag tänker ju ett steg framåt. jag tänker inte på en linje som verkar kul, utan jag tänker på vad jag skulle kunna tänka mig att jobba med, därför är jag mest inne på transport.
om jag hade gått efter vad som verkar kul hade jag gått på skolan LBS, typ en kreativ skola med bland annat film, foto, webdisign & speldesign m.m :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!