kasst

mår kasst just nu, så bloggen flyter ju inte på lika bra som innan. har inte samma glöd eller va man ska säga av någon jävla anledning. känner mig inte så lycklig, utan mer besvärad, av mig själv. av mina egna handlingar.
men så kan det vara. ska börja gå ut varje dag, så jag slipper dessa jävla "slapp, trött, orkar inte" - dagarna.
ska göra detta året till ett bra år.
några nyårsklöften:
- börja träna & gå ner i vikt +  bygga muskler
- fixa lämp I ÅR & börja övningsköra i tid
- bli lycklig och stolt över den jag är
- börja försöka motarbeta min ångest & panikångest
- börja tänka mer på mig själv i vissa situationer
- satsa på skolan
- sköta mig
- bygga upp förtroende för mig själv igen och bli en starkare person
- renovera i mitt rum
- hälsa på min mamma oftare och försöka vara sams med henne





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!