Förlåt, IGEN.

hahah, shit va jag suger på detta.. men det är väl pga att det har vart lov och på loven har jag inga rutiner alls och sover hela dagarna. men imorgon börjar skolan, då blir det att få igång bloggen igen. klockan står på 06.00.. ååh fuck, kommer aldrig klara det, jag är ju så fruktansvärt morgontrött!
Men denna terminen kommer inte bli som alla andra :) den kommer bli väldigt annorlunda. jag ska få bort mitt IG, och höja mig i flera ämnen till både VG & för hoppningsvis MVG. min lärare ska inte behöva skicka sms till mina föräldrar om min frånvaro och att jag misskött mig, dom ska få sms där de står hur duktig jag vart! denna terminen ska jag verkligen kämpa tills jag nått mitt mål.


nu ska jag rensa skor, duscha sen sova! godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!