First day.

Usch, detta har fanmej vart den värsta skoldagen på lääääääänge. den har känts ovanligt lång.. hatar tisdagar, hatar dom! anyway.. jag slutade 3, kom hem och var helt utsvulten så jag satte mig och käkade lite & sen satte jag mig framför tvn och läste en gymnasie-tidning! brukar alltid slänga dom, men det var bra att jag läste förde fick mig att tveka på mitt gymnasieval.. så de känns lite jobbigt nu när jag ska välja om bara några veckor! aaaah panik!

sen har jag en fråga till er, vad vill ni läsa här? för jag vet inte riktigt vad det var jag skrev om som fick er att stanna!





detta var jag idag! :)
nu ska jag ut och röka sen fixa lite tidsinställda! puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje/skola vill du gå på? :)

2012-01-11 @ 13:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!