du är inte ensam

Jag gjorde denna bloggen mest för att jag vill hjälpa folk. Jag älskar att pusha, ge stöd & hjälpa en annan människa, för det stärker även mig själv & jag mår jättebra utav det. Oftast gör det mig så glad att jag glömmer av mina egna problem, och jag brukar oftast ta mig själv i andra hand, för jag tycker att alla andra är viktigare.

Men det jag vill säga till er, är att om ni ha någon fråga om problem eller liknande, eller vill att jag ska skriva mer om detta, så gör jag det. För jag har gått igenom mycket, och det jag vill förmedla är att du inte ska känna dig ensam. Det finns faktiskt folk som bryr sig, även om du kanske inte känner dom!

Sprid glädje till folket, och gör samhället en tjänst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!