Dag 3 - Mina föräldrar.

mina föräldrar skiljdes för två år sedan, och jag efter det har jag fått en till förälder, enligt mig. för jag ser henne inte bara som en bonus-familjemedlem, utan jag ser faktiskt henne som en mamma när jag bor där så därför har jag valt att skriva med henne också.

Min mamma.
hon är 47 år gammal, bor i en lägenhet i kungälv tillsammans med min syster ochhon jobbar som väktare.

jag & min mamma var aldrig riktigit nära varann under min uppväxt, det var efter att jag hade en väldigt jobbig tid för några år sedan som vi började prata om allt och kom nära varann.




Min pappa.
han är 45 år gammal, bor i en lägenhet i centrala ytterby tillsammans med hans fru & jag och jobbar som lagerarberare.

jag & min pappa har alltid jävlit roligt ihop och vi är väldigt lika i sättet på vissa håll. jag är väldigt glad att han är min pappa, för han brukar vara den som gör mig glad när något tynger ner mig! han har verkligen humor.



Min "extramamma".
Lena kom in i min familj för ca 2 år sedan och gifte sig efter ett tag med min pappa vilken gjorde mig väldigt glad. Hon är 50 år, bor i centrala ytterby tillsammans med mig, min pappa & våra två katter. jobbar för tillfället som en allt-i-allo på ett lager.

Jag och Lena kommer väldigt bra överrens, och hon är också en person med mycket humor. vi lärde känna varann rätt fort och jag fattade tycke för henne tidigt! hon är en firnulig person som man aldrig kan glömma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!