dag 3 - min bästa vän

min bästa vän betyder en jävla massa, hon har hjälp mig genom mycket och jag har hjälpt henne, vi har helt enkelt hjälpt varann extremt mycket. vi gick båda igenom en riktigt tragisk händelse, men vi föll inte ihop i gråt & mörker och sa "jag finns här för dig" , utan vi tog varandras händer, ställde oss upp och kämpade. föll någon, drog den andra upp en.
även om vi inte har världens bästa kontakt, även om vi inte snackar alls lika mycket, även om vi knappt träffas längre, så tänker jag ändå alltid när jag är nere "men jag har alltid henne vid min sida" , för trots våra griniga tjaffs och dåliga kontakt, så har vi ett löfte att aldrig släppa händerna. om en faller - drar den andra upp en.

den jag pratar om är ingen annan än Josephine Siira.



hon är 15, snart 16 år gammal. bor i alafors, alltså på fel sida älven ;) vi lärde känna varann genom en gemensam vän & hittade våran starka vänskap direkt.

jossan är en person som verkligen sprider glädje, hon är riktigt godhjärtad. en tjej med humor, som även är jävligt musikalisk av sig. jag älskar henne just för att hon inte är som någon annan jag träffat.
du är bäst hjärtat!



Kommentarer
Postat av: Siira

Nämen gud vad underbar du är gumman!! Saknar dig sjuuuukt! Älskar dig <3

2012-01-12 @ 16:30:38
URL: http://siirapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!